Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zaterdag 30 april 2011

Assistentie

Bewolking overheerste de dag. In de middag viel er nog een buitje regen. Er stond weinig wind en het werd slechts 19,7 graden.

Van de 8 ton grind die ik een paar weken geleden heb laten bezorgen, lag er nog 7 ton te wachten op een geschikte plek in de tuin. Door mijn hernia achtige klachten van de laatste tijd had ik het nog niet aangedurfd een kruiwagen vol te scheppen. Peter bood echter aan om mij te helpen het grind te verplaatsen. Vanochtend heeft hij dan ook de helft van de berg weggekruid naar de bestemde plek. Het enige wat ik moest doen was het egaliseren van de ondergrond en het uitharken van de hoopjes grind. Over een week doen we het kunstje nog een keer en dan is hopelijk de berg verdwenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten