Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

dinsdag 8 juli 2014

Vissen met Math

Het was zo´n 25 jaar geleden dat ik voor het laatst een hengel in mijn handen had gehad. Dat was op Texel in een poging een scholletje te vangen. Onlangs vertelde Math dat hij wel eens ging vissen vanaf het strand tussen Santa Pola en Alicante. Dat leek me ook wel weer eens leuk. Dus heb ik me weer een hengel aangeschaft en vandaag zijn we een dagje lood en aas in het water aan het gooien geweest. De oogst van vandaag was 1 prachtige vis van een centimeter of 6, die zich had vastgebeten in het aas van Math. Na het visje bewonderd te hebben, is het weer gaan zwemmen in de Middellandse zee. Maar we hebben ons best vermaakt. Gaan we nog wel vaker doen.







3 opmerkingen:

  1. Die kerels op de foto's zien er stoer uit en dat die maar één klein visje vangen ................vaker oefenen hoor Aart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Af en toe een dagje aan de kust :-) Een biertje, een bocadillo ... Wat een leven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oefening baart kunst, dus als je wat vaker gaat vissen, dan moet het toch lukken om een grotere vis te vangen! En de ene dag bijten ze beter dan de andere weet ik uit ondervinding!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen