Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

dinsdag 7 mei 2013

Cardioloog, pech, iPad, dansje, BBQ en speurtocht

Het werd maandag een echte eerste zomerdag met 29,6 graden en volop zon. Nu, op dinsdag om 01.00 uur, is het nog ruim 17 graden.

Gisterochtend moest ik op afspraak voor controle naar de cardioloog. Alle onderzoeken waren , gelukkig positief. Echter op weg naar huis kreeg ik autopech. Ik hoorde plots een flllllrrrrtttt-geluid en de motor stopte ermee. Door een geweldig aardige medewerker van de GRUA is de auto opgetakeld en naar mijn garage gebracht. Waarschijnlijk heb ik vuile diesel getankt en zijn de sproeiers van de motor van mijn auto verstopt, of zoiets. Hopelijk hoor ik morgen wat er precies aan de hand is. Onderweg hebben we honderduit met elkaar gebabbeld. Na het afleveren van de auto bij mijn garage bracht de GRUA man mij thuis met zijn takelwagen en hebben we een afspraak gemaakt om zijn verzameling antieke motoren te komen bewonderen.
Onze geplande wandeling viel door dit voorval in het water. Daarom aan het eind van de middag maar even de iPads geraadpleegd, waarna we bij een lekker muziekje, dat uitnodigde om een dansje te wagen, genoten hebben van een BBQ avond, die afgesloten werd met een door Esmée uitgezette speurtocht in het "park" van onze tuin.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten