Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zaterdag 1 juni 2013

Vitamines van de markt

Een strakblauwe lucht, niet veel wind en een maximum schaduwtemperatuur van 25,8 graden, maakten van deze zaterdag een heerlijke buitendag.


 Op markten over de hele wereld stralen de vitamines van de groenten en fruitproducten je tegemoet. Of je het nu op TV ziet of wanneer je zelf over de markt loopt, ik vind het altijd een feest om het te zien. En nu ik de fotootjes die ik vanochtend schoot zie, valt het mij weer op dat rood toch kennelijk een bijzondere aantrekkingskracht op mij heeft.....






7 opmerkingen:

  1. dat ziet er heel erg lekker uit.....prachtige foto's ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heeft iedereen zijn lievelingskleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet meer reageren met de URL van Seniorennet?! Google trekt alles naar zich toe en duldt geen ander blogs !!??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Wim, maar ik word dagelijks lastig gevallen door een hufterige spammer die via de optie ANONIEM spam stuurt. Die optie heb ik nu uitgezet. Waarschijnlijk krijg jij nu weer een probleem om te kunnen reageren via je URL. Een alternatief is dat ik weer die lastige woordverificatie aanzet......

      Verwijderen
  4. Geen probleem, dan reageer ik met mijn google account. Ik reageerde niet via anoniem maar wel via naam/URL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om inderdaad al dat mooie rood van groenten en fruit te zien. Lijkt me altijd lekkerder dan groen. Mooie smakelijke serie!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig fruit, je kunt wel merken dat jullie dicht bij de provincie Murcia zitten.
    Hartelijke groet, Wout

    BeantwoordenVerwijderen