Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

woensdag 4 mei 2011

Penseelstreken

Het was vandaag een redelijke zonnige dag, een klein beetje wind en 27,8 graden. Lekker weertje dus.

Zo'n 25 jaar geleden blies ik voor de laatste keer op mijn saxofoon. Ik heb hem nog wel. Hij staat een beetje door vuil aangeslagen in een hoek. Ook zo'n 25 jaar geleden had ik voor het laatst olieverf op een doek gesmeerd. Alle verfspullen zijn in 2007 wel meeverhuisd naar Spanje. De laatste tijd kriebelde het om weer eens met verf aan de gang te gaan. Vanmiddag heb ik alle olieverfspulletjes bij elkaar gezocht. De tubes verf zijn inmiddels ook ruim 25 jaar oud en ik was benieuwd of de verf nog bruikbaar was. Met een tang moest ik de dopjes van de tubes schroeven, maar wonder boven wonder was de verf nog smeerbaar. Om weer even de slag te pakken te krijgen ben ik maar een beetje aan het kwasten gegaan. Misschien maak ik binnenkort mijn saxofoon ook nog schoon en zoek ik weer wat muziekstukken bij elkaar.

6 opmerkingen:

  1. Zeg "buurman Aart"....verborgen talenten????
    Laat u het weten wanneer de eerste expositie plaats gaat vinden?

    Greetz uit Sneek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, stille wateren ... Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joh, ongekend talent verschuilt zich in spanje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt alvast een fan die je komt vertellen wat hij ervan vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuuuuuuuuk..............
    Doorgaan en dan haal ik mijn oude saxofoon ook maar weer eens uit de kast. Kunnen we samen toeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Niks leukers dan lekker kliederen op een doek.

    BeantwoordenVerwijderen