Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zondag 25 november 2012

Finale Formule 1

Weer een prachtige dag vandaag. Een beetje sluierbewolking. Maar met weinig wind werd het 20,2 graden.

Vandaag weer 4 uur staan plukken aan de olijven in de laatste boom die geoogst moet worden. Om 4 uur ben ik gestopt omdat ik de laatste race van het Formule 1 seizoen absoluut niet wilde missen. Na een zinderende wedstrijd bleek toch dat Sebastiaan Vettel met 3 puntjes voorsprong op mijn favoriet Fernando Alonso, wereldkampioen is geworden. Nou ja, dan morgen maar nog 2 uurtjes olijven plukken en dan is dat voor dit jaar ook weer klaar en wordt mijn laatste boom wereldkampioen met ruim 50 kilo olijven uit 1 boom.....

2 opmerkingen:

  1. Hallo Aart.
    Ik zie dat jouw vogels hetzelfde ontbijt hebben als ik.
    Zo snel als ik 's morgens het emmertje uit de koelkast pak, staan er twee honden dames te dringen.
    Hoe gaat het met jullie zieke hond.
    Moortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het autoracen kan mij niet meer bekoren. Gek dat ik dat in de tijd dat ik net auto reed wel leuk vond. Ook had je toen nog veel rally's zoals die naar Monte Carlo, waar de vader van een schoolvriendin aan deelnam. Dan kijk je iets anders naar zo'n sport. Ik ging ooit in Noordwijk naar de auto's van de Tulpenrally kijken.... (toen woonde ik in Katwijk).
    Groetjes en al de olijven al binnen? En ja, hoe is het met de zieke hond?

    BeantwoordenVerwijderen