Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

vrijdag 8 april 2011

Casa Antonio

De warmste dag van het jaar werd het tot nu toe met 30,5 graden. En er stond nagenoeg geen wind. Morgen gaat de temperatuur nog een paar graadjes omhoog.

In mijn kruiwagen gaan zo'n 30 batsen grind en die schepte ik er ook in. Stom natuurlijk, want je kan er ook de helft in doen, al moet je dan 2 x lopen maar dan met de helft van het gewicht. De kruierij met het grind van een paar weken geleden heeft mijn rug dan ook geen goed gedaan. Hernia achtige verschijnselen vallen mij ten deel. Maar het onkruid schiet de grond uit en de amandelbomen moeten besproeid worden tegen de bladluis. Ik ben nu eindelijk zo verstandig geweest om de pulverisator, waar 15 liter vloeistof in kan, maar voor de helft te vullen. In 2 dagen heb ik nu het onkruid bestreden. Morgen zijn de amandelbomen aan de beurt, maar dan ook met een half gevulde verstuiver.
Om de onkruidbestrijding te vieren zijn we vanmiddag, met hetzelfde koppel vrienden van afgelopen zondag, heerlijk uit eten geweest bij het Spaanse restaurant Casa Antonio in Formentera. Een druk bezocht restaurant, waar het aanbevolen is om op de vrijdagen een tafel te reserveren.


1 opmerking:

  1. Ziet er mooi en verzorgd uit!

    Liefs en nogmaals bedankt voor de verjaardagskaart! Begin al te glimlachen als ik er aan denk!

    BeantwoordenVerwijderen