Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

dinsdag 25 oktober 2011

Rakker

Het werd vandaag weer een lekker zonnig dagje. Weinig wind en het werd nog 22.6 graden.

Rakker is deze maand 4 jaar geworden. Hij is 1 van onze 4 honden. Vier jaar geleden is hij geboren in een autowrak, samen met nog 5 broertjes en zusjes. Via de dierenarts hebben wij hem destijds geadopteerd.
Of ik nu 5 minuten weg ben voor een boodschap, of een hele middag om te biljarten, Rakker ligt in één staar naar de poort te kijken tot ik weer terug kom. Zodra ik weer thuis ben steekt hij zijn vreugde niet onder stoelen of banken en bedaart pas als hij een hondenkoekje gekregen heeft.

3 opmerkingen:

  1. Dit is liefde die onbetaalbaar is.
    Geniet er van zo lang het kan.Soms
    kan het met een dier zo afgelopen
    zijn, zoals met onze kater Snuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onvoorwaardelijk trouw zijn ze. Onze jongste maakt mij om 7.00 wakker met een grote lik in mijn gezicht: heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft dit hondje geluk dat ze bij jullie terecht is gekomen, hij ziet er ook lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen