Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

donderdag 27 september 2012

Weersomslag

Een bewolkte dag werd het. Een beetje winderig en slechts 21,6 graden kregen we voorgeschoteld. Van de beloofde regen is tot 7 uur vanavond helaas nog niets terecht gekomen.

Het is wel even wennen zo. Al maandenlang loop ik in een korte broek. Vanochtend voor het eerst heb ik weer een lange broek aangetrokken. Vreemd hoor zoveel stof om je benen.
Omdat er regen beloofd is heb ik vanochtend 40 kilo kunstmest gestrooid bij de bomen, struiken en planten. Nu maar afwachten of de regen werkelijk gaat komen.
Om het gebrek aan zon vandaag te compenseren, zet ik maar wat actueel bloeiends op dit logje.






2 opmerkingen:

  1. Ook hier in Sevilla kan je merken dat het herfst geworden is. Niet koud, maar die felle zon is verdwenen. Ook wel lekker als we een stad bezoeken.
    Groetjes
    Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in het weerbericht roepen ze dat het bij jullie maar 14 graden is en dat het regent! Dus dat klopt niet helemaal zo te zien. Ik hoop voor jullie dat er wel regen gaat vallen, zeker als je mest gestrooid hebt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen