Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

maandag 13 juni 2011

Schoon terras

Een echte Spaanse zomerdag werd het. De temperatuur bereikte rond 2 uur vanmiddag 35,9 graden en in de loop van de middag kwam een lekker windje.

Afgelopen vrijdag, bij de controle na de hartkatheterisatie, vertelde de cardioloog dat de uitslagen van het onderzoek zodanig positief waren dat ik mijn normale bezigheden weer mocht aanvangen. Ik mag dus weer doen wat ik deed en dat doe ik dan ook (met uitzondering van de peuk). Vandaag was 100 vierkante meter terras aan de beurt om met de hogedrukreiniger schoongespoten te worden. Een leuke klus waarbij ik geassisteerd ben door Fien en zus Riny. Als beloning gunden wij ons na het waterballet een koud biertje.

1 opmerking:

  1. De uitslag van deze controle is zeker een felicitatie waard, maar ........ een gewaarschuwd mens telt voor twee. Je hebt het leven toch lief? Qua temperatuur kunnen wij wel zien dat je op de campo woont en niet aan de kust. Bij ons is het ook al echt zomerweer maar omstreeks 30 graden. Voor ons warm genoeg Aart. Groeten ook aan Fien.
    Saludos de
    Albert y Mara

    BeantwoordenVerwijderen