Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zaterdag 23 juni 2012

Oleander

Vanochtend vroeg hing er nog wat bewolking. De zon brandde het echter in een oogwenk weg. Bij een bries werd de maximum temperatuur van 31,4 graden bereikt. Prima weertje dus.

Op diverse plaatsen in de tuin hebben we groepjes oleanders staan. Nu de margrieten, sedems en ander vroeg bloeiend spul het even voor gezien houden, is het een lust voor het oog de uitbundig bloeiende oleander te zien. Zo heb je in ieder jaargetijde toch bloemen in de tuin.



3 opmerkingen:

  1. Wat zo mooi is, is het afwisselend rood wit. Toen wij ze kochten wist de verkoper niet welke rood en welke wit waren, bijgevolg heb ik er maar hier en daar een rode tussen staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige struiken en zo vol bloei....ik ben al lang blij met een handjevol bloempjes......!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn god,.... wat veel bloemen !!! prachtig, en ik heb hier 2 oleanders in een potje staan en maar loeren of ze al gaan bloeien...... ik had nog op een close-up gehoopt bij de serie... maar...komt.... misschien ... nog? groet van ons.

    BeantwoordenVerwijderen