Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

woensdag 23 februari 2011

Baklust

Vandaag was het weer een zonnige dag. Weinig wind en het werd 21.9 graden als maximum. De minimum temperatuur afgelopen nacht was 12.4 graden.

Vanmiddag zijn we met Leo en Joke Thais gaan eten bij het restaurant "The banana Tree" in Quesada. Leo zou er een fotootje van op hun weblog zetten.

Fien heeft de laatste tijd last van "baklust". Van de week trakteerde ze me op een heerlijke zelfgemaakte Pan de Calatrava. Niet 1 portie, maar direct een hele cakevorm vol met deze lekkernij. En daarna, of ik niet al voor een hele week genoeg had, maakte ze een voortreffelijke amandeltaart. Uiteraard met amandelen uit eigen tuin. Ook niet een klein taartje, maar zo een waar je de hele familie van kan trakteren. Ik ben dan zo eerlijk om te zeggen dat beide heerlijk zijn, maar de volgende keer denk ik erover om te zeggen dat ze niet te vreten zijn, want als dat zo doorgaat groei ik helemaal dicht.

1 opmerking:

  1. Gewoon laten bakken Aart, er zijn mensen genoeg om mee te delen hoor (hint!). Ik ben dol op Pan de Calatrava!

    BeantwoordenVerwijderen