Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

woensdag 16 februari 2011

Schilderen 2

Vandaag was het lichtbewolkt. Aan het eind van de middag viel er een beetje regen. Het werd 16,3 graden en er stond weinig wind.

Gisteren heb ik 3 van de 6 deurtjes voor de buitenkeuken aan één kant een verfrolbeurt gegeven. Al snel bleek dat ik aan de pot verf die ik gekocht had lang niet genoeg had. Dus eerst maar even bij de ferreteria nog een pot verf op kleur en een pot grondverf gekocht. Het was vandaag tot een uur of 4 redelijk weer om buiten te schilderen. De grondverf was zo snel droog, dat ik aan het eind van de middag zover was, dat ik morgen nog maar 3 deurtjes aan één kant een aflakbeurt hoef te geven. Pfff...er gaat meer tijd zitten in deurtjes verven dan deurtjes maken.

Nu we toch in verfsferen zijn heb ik FotoSketcher maar een bloeiende amandelboom in het donker een beetje grof laten schilderen.

1 opmerking:

  1. In Barbarraja zit een schilder die net zo schildert als Van Gogh ;-)

    BeantwoordenVerwijderen