Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

maandag 7 februari 2011

Wandeling

Het was weer een zonovergoten dag. Bijna geen wind en het werd 19,1 graden.

Het was al weer een hele tijd geleden dat ik een flinke wandeling had gemaakt. Vanochtend kreeg ik de kriebels. Dus, stevige schoenen aan, camera om mijn nek en lopen. Het asfalt van het weggetje bij ons omhoog houdt na zo'n 300 meter op en gaat dan over in een onverhard pad met vele zijpaden. Ideaal terrein om met de quad te rijden. Maar vandaag was ik met de benenwagen. Na een half uur tegen de bult op sjouwen ben je op het hoogste punt, voordat je weer een volgend dal inloopt. Links en rechts loopt ook een pad over de kam. Deze keer besloot ik een stuk linksaf te gaan, genietend van de stilte en het zonnetje op mijn bol. Na een uur of 2 was ik weer op het honk en voelde mijn benen behoorlijk. Ik moet toch wat vaker een stuk gaan lopen.


 

7 opmerkingen:

  1. Wat is het daar toch mooi deze tijd van het jaar. Moet je in Nederland eens kijken...

    Jullie mogen je nogmaals gelukkig prijzen dat jullie op zo'n mooi stukje van de aarde mogen leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig landschap!!
    ga ook elke morgen eerst tien minuten met de auto en dan een uurtje wandelen.
    Zijn dat amandelbomen? Ze lijken er wel op.
    Je lijkt wel een "echte" met je stroden hoed op, moet je geen maskertje opzetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feestje zeg... Spanje op z'n mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Wim,
    Ja Wim dat zijn amandelbomen.
    Als er geen wind staat en je spuit van je af is een maskertje geen noodzaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die bloesem. Jammer dat we het niet in het eggie kunnen zien. Maar dat komt nog wel.
    Lijkt wel een beetje op de Betuwe hé. Moeten wij ons toch wel aardig thuis kunnen voelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moet je vaker doen, en wandeling maken, dan krijg ik nog meer van die schitterende foto's te zien van het spaanse landschap

    BeantwoordenVerwijderen