Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

dinsdag 15 februari 2011

Schilderen

Het werd vandaag een regenachtige dag. De temperatuur bleef steken bij 10,8 graden en er stond weinig wind.

Afgelopen zaterdag hebben we deurtjes van MDF materiaal gemaakt voor in de buitenkeuken. Maar die moesten nog een kleurtje krijgen. De planning was dat ik daar vandaag mee zou beginnen. Aangezien het regende kon dat niet buiten gebeuren. Dus dan maar een workmate binnen gezet en na het schuren van 3 van de 6 deurtjes, de eerste laag verf op de achterzijde gerold. Ik had 1 grote pot verf gekocht, maar dat MDF materiaal zuigt zo, dat ik aan 1 pot verf lang niet genoeg heb. Aangezien het koud en vochtig was vandaag, droogde de verf voor geen meter. Eind van de middag kon ik pas, op de nog een beetje plakkerige 1e laag, de 2e laag aanbrengen. Als dat zo doorgaat ben ik nog 3 dagen bezig voordat de deurtjes weer opgehangen kunnen worden. Maar goed, we hebben geen haast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten