Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

vrijdag 4 februari 2011

Nieuwe TV

Het werd vandaag weer een prachtige zonnige februaridag. Er stond nagenoeg geen wind en volgens het weerstation van Leo en Joke werd het 19.0 graden. Pal in de zon liep de temperatuur op tot 30 graden.

We waren toe aan een nieuwe TV. Onze 8 jaar "oude" 32 inch LCD TV vertoonde in het scherm wat rare strepen, die met welk schoonmaakmiddel dan ook, niet meer weg te krijgen waren. En omdat we komende week toch overgaan op HD-TV hebben we gebruik gemaakt van een aanbieding van Carrefour op een 40 inch LED TV. Deze aanbieding gold alleen deze week, dus vanochtend maar naar Elche gereden om er 1 te scoren. Tot mijn verbazing was ik niet de enige die gebruik maakte van de aanbieding, want terwijl ik toch nog eerst de overige TV's aan het beoordelen was, kochten 3 andere klanten ook deze aanbieding. Ik dacht nog heel even dat het "spookkopers" waren, om mij ook over te halen er een te kopen, maar even later bij de kassa bleken het toch gewone klanten te zijn. Nou, ik kan u melden dat zo'n beeld van 1 meter in LED uitvoering geweldig is. Ik ben benieuwd hoe het er volgende week in HD uitziet. Tot half zeven vanavond hebben we, op de in de schaduw gelegen veranda, onder het genot van een glaasje rosado genoten van het vallen van de avond. Straks gaan we naar Flikken Maastricht kijken op de nieuwe TV.

2 opmerkingen:

  1. Mooie amandelbloesem. Die missen we dus ...

    Wij hebben in Spanje ook direct HD-TV genomen met zo'n ding van een meter of zo, kan je zeggen dat het genieten is hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Fien en Aart, dat zal vast genieten zijn, zo'n groot beeld. Vooral tijdens het spannende Flikken Maastricht. Wij (mama en ik) volgen het op de voet!

    BeantwoordenVerwijderen