Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zaterdag 12 februari 2011

Buitenkeuken update

We zijn verwend met een prachtige zonnige dag. Er stond een briesje en het werd 21.0 graden.

Het tegel- en stucwerk is klaar in de buitenkeuken. Het enige dat nog ontbrak zijn deurtjes voor onder de aanrechten aan 2 kanten. Vriend Peter is heel handig met hout en bood aan om deurtjes op maat voor ons te maken. Nou, dat was niet tegen dovenmansoren gezegd. Gisteren zijn we hout gaan kopen en vandaag heb ik Peter geholpen bij het maken van de deurtjes. Ze hangen er nu alle zes in. Nu moeten ze er nog een keer af om in de gewenste kleur geschilderd te worden en te worden voorzien van handgreepjes. De ferreteria sluit echter op zaterdag om 2 uur, dus ik kan maandag pas verf gaan kopen. Om me niet te "vervelen" ga ik morgen het zwembad maar weer een keer schoon maken, of we gaan naar de markt om nieuwe, beter bij de rest passende stoelkussens te kopen.

7 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Tegeltjes zijn prachtig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de buitenkeuken mooi geworden zeg!
    Heerlijk om daar te ontbijten in het vroege voorjaar.
    Ik kom hem graag een keer uitproberen hoor.
    Mijn eerste reactie!! Goed he!
    Alles goed met jullie?
    Lieve groetjes van Marja uit Kortenhoef.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tegeltjes zijn prachtig, echt Spaanse sfeer!!
    Wij hadden de deurtjes ook eerst zo gemaakt en toen gauw wat van de onderkant afgezaagd want je stoot elke keer met je tenen er tegen aan maar misschien hebben jullie niet zo zulke lange tenen als wij...haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt prachtig geworden!
    Echt een verbetering. Warm en gezellig en typisch Spaans (in mijn ogen dan..)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi hoor lieverds! Heb nu al zin om een lekker kopje koffie met een broodje te komen eten!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg! Leuke tegeltjes ook! Ooit wil ik ook een buitenkeuken maar nu doen we het nog even met onze grillbbq.

    BeantwoordenVerwijderen