Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje

Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zondag 24 juli 2011

Rio Chícamo 3

Weer een zonnige dag vandaag. De temperatuur kwam uit op 32,6 graden bij weinig wind.

Voor de derde keer in 7 dagen hebben Daphne, Maaike en ik een flinke wandeling gemaakt langs de Rio Chícamo. Dit keer zijn we gestart bij Las Cuevas de Chícamo en zijn stroomopwaarts gelopen. Ongeveer 20 minuten lopen voorbij het gehucht La Umbrië kwamen we uit bij een smalle kloof. De dames wilden persé zien wat er voorbij de kloof te zien was en trokken hun schoenen uit om vast te gaan stellen dat het na de kloof net zo mooi is als ervoor. Aangezien we inmiddels ruim een uur onderweg waren, besloten we terug te keren. Op de terugweg zagen we plots een kudde geiten van een steile helling afdalen. Heel behendig manoeuvreerden ze over hele steile smalle paadjes en langs rostblokken, op weg naar het lokkende water van de rio.
Ook deze derde wandeling was zeer de moeite waard en had weer een heel ander landschap voor ons in petto.

1. Tjonge, wat prachtig! Wat een geweldige natuur en super mooie foto's. En dat je dan nog net die geiten ook moet treffen, dat is helemaal prachtig.

2. Jeetje, wat mooi daar. Dat had ik helemaal niet verwacht.

3. Prachtige serie foto's Aart, schitterend!! wat is het daar mooi. fijn dat ik ook mag mee genieten. groetjes. (het was hier gisteren de hele dag regen en 13 graden!....)