Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zondag 14 augustus 2011

Nieuw speeltje

Weer een zonovergoten dag vandaag. Weinig wind en het werd 37,7 graden. Best wel behoorlijk warm.

Toen het apparaat uitkwam wilde ik er helemaal niet aan. Al dat iPhone en iPod gedoe vond ik maar niks. En toen Apple met de iPad kwam paste die precies in het rijtje. Maar ik ben nu een paar keer geconfronteerd met zo'n iPad en met zijn mogelijkheden. En dat deed mij besluiten er toch ook een aan te schaffen. Wij gistermorgen naar de Mediamarkt in Elche en een mooie zwarte iPad 2, 64 gig met WiFi aangeschaft. En sindsdien zit ik eigenlijk alleen nog maar binnen om het ding te installeren, te leren kennen en via iTunes allerlei leuk spul aan te schaffen. Ik stop nu met dit logje, want ik heb nog veel te doen.

3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe maatje. Want je zult merken dat je hem steeds vaker en steeds makkelijker gaat gebruiken.

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde er ook nooit aan maar ga het steeds interesanter vinden....ohoh dat is gevaarlijk!
    Hij is alleen zo schreewend duur!
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen