Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

donderdag 15 maart 2012

Buitenkeukentrolley

Weer een prachtige zomerse dag is het vandaag geworden. Weinig wind, veel zon en een temperatuurtje van 23,4 graden. Wat wil een mens nog meer (buiten een flinke regenbui voor de droogte).

Bij Lidl komt morgen een trolley in de aanbieding. Dat lijkt me een handig ding voor in de buitenkeuken, zei Fien gisteren. Het mooie weer komt er aan en zo´n extra verrijdbaar kastje annex aanrechtje kan ik mooi gebruiken als ik weer in de buitenkeuken wil koken, ging ze verder.
Na een rondje boodschappen stond er vanmiddag dan ook een doos met daarin een trolley, die nog in elkaar gezet moest worden. Ik kreeg direct last van het Ikea-in-elkaar-zet-trauma. Maar dat was achteraf helemaal niet nodig. Het apparaat is gebouwd met Deutsche Gründlichkeut, degelijk en simpel in elkaar te zetten. In plaats van net dat ene schroefje tekort te komen, hield ik van al het bijgeleverde montagemateriaal 1 extra exemplaar over.
Wie weet eten we morgen in de buitenkeuken....

1 opmerking:

  1. Zo hoort het ook: een schroefje extra i.p.v. tekort. Het geheel ziet er leuk uit dus dat wordt nog meer buiten smullen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen