Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

dinsdag 27 september 2011

Geraakt

Een zonovergoten dag is het vandaag weer geworden. Het gebruikelijke zomerwindje blies en de temperatuur liep op tot 29,7 graden.

Mijn muziekkeuze is best wel breed. Die loopt van de hardrock van Nirvana, via bijvoorbeeld Eva Cassidy en Roxy Music, naar Chopin en Beethoven en van alles wat daar nog tussen zit. En zondagavond zat er voor mij plots weer iets nieuws tussen. Tijdens een van mijn favoriete tv programma's Hello Goodbye klonk op de achtergrond een stuk muziek dat mij meteen raakte. Na de uitzending ben ik een zoektochtje gestart en kwam uit bij Natalie Merchant met het lied Motherland. Als jullie ook willen genieten, hoef je alleen maar op de onderstaande link te klikken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten