Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

woensdag 14 september 2011

Yucca bloem

Om kwart over 6 vanochtend was het met 15 graden behoorlijk fris toen ik in de auto stapte om Riny en Jolanda naar het vliegveld te brengen. Ze zijn weer terug naar NL. De dag verliep vervolgens wolkenloos en het werd 31,6 graden met een lekkere bries.

Zo in eens zie je het pas. Ik wist nog niet eens dat hij een bloemstengel had. En nu plots hangen er prachtige witte bloemen aan. We hebben door de tuin verspreid een kleine 20 yucca's staan en 1 van hen staat nu in bloei. De overige yucca's zijn denk ik nog te jong. Bij geen van hen kan ik al een bloemstengel ontdekken. Maar dat belooft wat voor volgend jaar.

1 opmerking:

  1. Ja wat prachtig hè! uit één stengel zoveel knoppen en bloemen. In het voorjaar zag ik jou zoon bezig met het planten van vlinderstruiken, hebben die al gebloeit? groet.

    BeantwoordenVerwijderen