Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

dinsdag 20 december 2011

1008 lampjes

Je voelde vandaag dat er een paar warmere dagen aankomen. De schraalheid was weg en het voelde al zachter aan. De temperatuur kwam op 16,1 graden. De verwachting is dat we vanaf morgen weer de 20 graden gaan halen. Nou, laat maar komen.....

Toen we nog in Nederland woonden versierde ik in de kersttijd altijd een paar bomen in de voortuin van ons huis. Nu versier ik de laatste jaren de oude olijfboom, die als een soort rotonde dient in de voortuin. Ik begon van de week met 3 strengen met in totaal 420 ledlampjes. Maar in zo´n flinke boom zie je die lampjes haast niet meer terug. We hebben er dus nog maar 3 strengen bijgekocht met in totaal 588 ledlampjes. En... alle 1008 lampjes doen het.

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij dat die lampjes jullie een heel dubbel Kerstgevoel gaan geven.....! 20 graden en toch Kerst......! Leuke oplossing zo...
    Fijne Dagen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoonweg! Prachtig!!
    Heel fijn om 's avonds naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en wat een werk. Ik was al zo blij dat ik mijn 4 snoeren x 50 lampjes in de kerstboom had. En ook nog een beetje leuk ogend.
    Maar jullie "boompje" ziet er prachtig uit!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen