Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

vrijdag 2 december 2011

Planten snoeien

De dag begon hoopgevend met veel zon en weinig wind. De maximumtemperatuur kwam uit op 16,6 graden. Zoals het weerbericht van El Tiempo al voorspelde begon het even na 2 uur vanmiddag te regenen.

Omdat er voor vanmiddag regen voorspeld was ben ik vanochend bijtijds begonnen met de klusjes die ik in gedachten had. Allereerst ben ik de aanhanger met houtsnippers gaan legen in de tuin van Peter en Helma. Peter freest de snippers door zijn grond, waardoor de grond meer lucht krijgt en dus ook verbeterd wordt.
Na terugkomst ben ik de planten gaan snoeien. Na de bomensnoei zijn nu de planten aan de beurt. Toen ik daarmee klaar was besefte ik dat er toch nog 2 olijfbomen gesnoeid moeten worden. Nou ja, die komen volgende week dan wel aan de beurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten