Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

vrijdag 24 februari 2012

De wandeling

Vandaag zijn we weer verblijd met een prachtige zonnige dag. Er stond weinig wind en het werd 20,9 graden.

Begin van de week kregen we een mailtje van Judith en Wout. De namen kwamen mij bekend voor, maar ik moest wel even denken wie dat ook al weer waren. En het bleek dat we een paar maanden geleden ook al eens mailcontact hadden gehad. Beiden zijn trouwe bloglezers, die een aantal maanden in Rojales verblijven. Ze vroegen naar een wandeltip bij ons in de vallei. Nou weet ik inmiddels best wel een aantal leuke wandelmogelijkheden bij ons in de omgeving en had hen ook simpelweg naar een startpunt kunnen verwijzen. Maar uit het mailcontact kreeg ik de indruk te maken te hebben met aardige mensen. We besloten hen voor de koffie uit te nodigen. Als het aardige mensen blijken te zijn, dan wandel ik een mooie route met hen en als ze tegenvallen, dan breng ik ze naar een startpunt en dan gaan ze zelf maar wandelen, sprak ik met Fien af. Nou, om een lang verhaal kort te maken, ik heb met Judith en Wout een prachtige wandeling gemaakt..........

 

1 opmerking:

  1. Leuk als je via de weblog of de mail zomaar een goed contact hebt. Is mij ook al overkomen waar een dagje Deventer uitkwam tijdens mijn najaarsvakantie afgelopen september, wat reuze gezellig was.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen