Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zaterdag 25 februari 2012

Zomerkoninkjes

Weer een azuurblauw firmament werd ons vandaag voorgeschoteld. Met weinig wind werd het een mooie 21,3 graden.

We doen bijna nooit op zaterdag boodschappen in de supermarkt, want het schijnt dan zo druk te zijn. Maar deze week kwam het wel zo uit. Nou, het was niks drukker dan doordeweeks.
Een paar weken terug lagen ze ook al op de groentenmarkt. Mooie grote glanzende aarbeien. Niet van die waterige krengen, maar heerlijke en vol van smaak. En vanochtend waren ze bij de Mercadona zelfs in de aanbieding. Ik kon de verleiding ook nu niet weerstaan om een pondje van die zomerkoninkjes in de boodschappenkar te leggen. Een heerlijk toetje straks met een klodder slagroom.....

5 opmerkingen:

  1. Wij hebben ze net op. Met Griekse yoghurt en zoetstof? Lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was het hier maar weer zover dat we ze konden plukken.....Jullie hebben daar natuurlijk een streepje voor he...?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aart en Fien,
    Jullie hebben niet alleen een streepje voor, zoals Janny de Roo zegt maar lopen ook steeds een beetje voor. Ik was al blij met een zonnige dag vandaag maar jullie zijn alweer aan de aardbeien.
    Over twee weken zitten we weer in het zuiden en hoop ik dat ze opnieuw in de aanbieding zijn.
    Goed weekend, met groeten Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat de goede kant weer op met de temperatuur bij jullie! en weet je, ik vind aardbeien het lekkertst zonder suiker en zonder slagroom,.. puur natuur hmmmmmm. geniet ervan. groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me goed voorstellen dat je voor de verleiding bezweken bent, want ze zien er heerlijk uit. Op de weerberichten zag ik dat het jullie kant uit prima weer werd en dat klopt als ik jou berichten lees.
    Groetjes en hebben ze gesmaakt?

    BeantwoordenVerwijderen