Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

donderdag 17 maart 2011

Kruiwagen heeft een rustdag

Het werd vandaag een lekkere zonnige dag. De temperatuur liep op tot 20,8 graden en er stond een licht windje.

Gisteren heb ik de kruiwagen flink laten werken bij het verplaatsen van grind. Het seintje dat mijn rug gaf dat ik moest stoppen met het martelen van de kruiwagen kwam toch iets te laat. Vandaag hebben de kruiwagen en mijn rug dus een vrije dag gekregen. En ik heb het gevoel dat beide nog wel een dagje rust krijgen. In plaats daarvan heb ik het digitale kaartje van mijn fototoestel maar wat opgefleurd met een paar fotootjes van een paar bloeiers in de tuin.


1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk gezicht al die bloeiende bloemen bij jullie in de tuin. Nog even en dan mogen wij weer. Eind volgende week is het zover. Met die matige temperaturen hier verlang je wel.
    Hoe gaat het nu met je rug? Als senior moet je daar wel voor oppassen dat je je rug niet teveel constant belast. Ik spreek uit ervaring.
    Dag Aart
    Groetjes voor jou en Fien, ook van Mara.
    Saludos
    Albert

    BeantwoordenVerwijderen