Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

zaterdag 5 maart 2011

Nieuwe sokken

Vandaag was het redelijk zonnig, maar wel koud met 14.2 graden. Het oosten windje voelde fris aan.

Heb je nou weer die kapotte sokken aangetrokken? Je zou ze vorige week weggooien, zei Fien. Verschrikt keek ik naar mijn rechtervoet en zag dat er een grote knol in mijn sok zat. Nee, zei ik, de sokken waar jij het over hebt, heb ik vorige week al weggegooid. Dit is een andere sok met een nieuw gat er in. We moeten toch wat boodschappen halen in Hondón de las Nieves en er is zaterdagmarkt. Dus we kunnen wel even een aantal paar nieuwe sokken kopen. Dan gooien we al die andere maar weg. Voor je het weet trek ik morgen weer een gat in een andere sok en trouwens, ze zijn ook al weer een jaar of 2 oud.
Na een bezoekje aan de bodega en de kruidenier hebben we op de markt bij de sokkenman meteen maar weer 10 paar nieuwe sokken gekocht. Hij blij en ik krijg morgenochtend geen comentaar.

1 opmerking: