Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

maandag 14 maart 2011

Wandelroute

Vandaag was het weer een bewolkte dag. Weinig wind en het werd 19,9 graden.

Onlangs was ik weer een keer naar de 835 meter hoge Mont Vella gevierbijvierd. Het was weliswaar bewolkt, maar toch redelijk helder, zodat je toch een eind weg kon kijken. Boven trof ik 2 medewerkers van de gemeente Crevillente. Zij vertelden mij dat zij belast zijn met natuurbescherming. Nou, best een leuke baan, een soort boswachter in de bergen rond Crevillente. Na wat heen en weer gekeuvel en het ruilen van mijn flesje water voor een kop koffie uit hun thermoskan, kreeg ik hun laatste prospectus waarin een aantal wandelroutes staan beschreven. Van het voorjaar ga ik er een paar lopen. Ik neem dan 2 flesjes water mee. Misschien tref ik hen weer en ik kan weer een flesje ruilen voor een kop koffie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten