Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje


Welkom op ons blog over onze dagelijkse beslommeringen in Spanje. Wij zijn Fien en Aart en wonen sinds 2007 met veel plezier op de campo in het zuiden van de Costa Blanca. Genietend van het klimaat, de ruimte, de rust, het levenstempo, onze hondjes en vogeltjes en van elkaar. Kijk gerust rond in deze blog en reacties zijn altijd welkom.

donderdag 19 juli 2012

Bezoekje aan Nederland

Het was vandaag zwaar bewolkt, het regende slechts 5,1 mm en de maximum temperatuur bereikte 17,4 graden. Om 05.30 vanochtend vroeg werd ik overvallen door een vreselijke hoosbui, terwijl Ingrid mij naar Schiphol bracht.

Weer op Spaanse bodem vanaf Schiphol werd het 100 procent warmer met 34,8 graden, een briesje en een zonovergoten firmament.

Sommigen zullen mijn bijna dagelijkse logje misschien gemist hebben, maar ik was even in Nederland. Het huis van dochter Ingrid, schoonzoon Kees en kleinzoon Aart-Jan was af. Dus moest een tripje van een paar dagen naar NL gemaakt worden om hen te knuffelen en het huis te bewonderen. En beide onderdelen zijn bijzonder goed bevallen. Over 2 maandjes komt het spul weer naar het warmere Spanje.




6 opmerkingen:

  1. Ik zeg net tegen Albert dat ik blij was dat ik jullie net tegenkwam bij Aspe, omdat het zo stil was op het blog. Tjonge, wat een ventje is die kleine al en wat een mooi huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig huis! en dat staat in een mooie groene omgeving..... en wat vond je van Nederlandse weer? groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een gemillimeterde gazon, het groen doet bijna pijn aan de ogen ;-)
    En het huis is "Helemaal Dat van Het"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto van kleinzoon Aart-Jan. Daar mag je trots op zijn. En op wie lijkt hij nu het meest? Opa of oma? Saludos de Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi huis en lekker de ruimte voor je kleinzoon om te spelen. Die kaplaarzen zijn wel nuttig!
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit en zo te zien midden in het groen! En leuke foto van je kleinzoon op zijn groene krokodil!
    Groetjes en nu weer opdrogen in Spanje.

    BeantwoordenVerwijderen